«سه‌شنبه‌های مهر» ادامه دارد | افتتاح دبستان خیرساز در ناحیه تبادکان مشهد با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال گرگرفتگی در خانم‌ها و آنچه باید بدانند چگونه رنج‌هایمان را به گنج تبدیل کنیم؟ چه حرف‌هایی را به کودکان نباید بزنیم؟ آبله مرغان تا چند روز واگیر دارد؟ | برای آبله مرغان چی بخوریم؟ توصیه‌های طلایی برای خواب سالمندان علاقه وافر نوجوان‌ها به متفاوت بودن! واریز هدیه روز معلم به حساب فرهنگیان سراسر کشور افزایش ۴۰ درصدی حقوق بازنشستگان از پایان اردیبهشت ۱۴۰۳ | متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان اجرا می‌شود خبر رییس مجلس درباره حقوق اردیبهشت | قالیباف: دولت باید متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان را این ماه اجرا کند دستگیری ۲۵ داوطلب متقلب در مرحله اول کنکور ۱۴۰۳ فصل بحرانی آب در مشهد | وزارت نیرو، خراسان‌رضوی را در فهرست ۴ استان با وضعیت آبی نامطلوب اعلام کرد خبر جدید برای بازنشستگان | تصمیمات جدید صندوق بازنشستگی کشوری در خصوص پرداخت معوقات، وام و بیمه تکمیلی آیا امکان آزادی مشروط بابک زنجانی وجود دارد؟ آب آشامیدنی ، سالمترین نوشیدنی برای کودکان حریق منزل مسکونی در خیابان فرامرز عباسی مشهد چطور کودکمان را به کتابخوانی علاقه‌مند کنیم؟ جشن‌های تکلیف تجملاتی باعث آسیب به کودکان می‌شود
سرخط خبرها

تصادف زنجیره‌ای ۴۰ خودرو در آزاده راه زنجان - قزوین با یک کشته و ۱۵ مصدوم

  • کد خبر: ۲۰۸۱۹۳
  • ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۱
تصادف زنجیره‌ای ۴۰ خودرو در آزاده راه زنجان - قزوین با یک کشته و ۱۵ مصدوم
تصادف زنجیره‌ای در آزاد راه زنجان به قزوین حوالی ضیاآباد به وقوع پیوست.

به گزارش شهرآرانیوز، مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان گفت: تصادف زنجیره‌ای ۳۰ تا ۴۰ خودرو در آزاد راه این استان به قزوین تاکنون ۱۵ مصدوم و یک کشته برجا گذاشته است.

عباس بابایی افزود: این حادثه در کیلومتر ۱۰۰ بخش جنوبی آزاده راه زنجان به قزوین به وقوع پیوسته است. در این تصادف زنجیره ای ۱۵ نفر مصدوم شدند و یک آقای ۳۰ ساله نیز جان خود را از دست داد.

وی افزود: ۶ کد آمبولانس اورژانس و یک کد آمبولانس دیگر از هلال احمر به محل اعزام شد، سه مصدوم این حادثه به بیمارستان تاکستان، ۹ مصدوم به بیمارستان الغدیر و سه مصدوم دیگر به بیمارستان بوعلی ابهر منتقل شدند. مشابه چنین حادثه ای در محدوده استان زنجان نیز به وقوع پیوسته است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->